niedziela, 9 lutego 2014

niewiemktorytopost

Heeeej, wiec skoro już postanowiłam wrócić do blogowania to będę to starannie wypełniać (chyba). Wróciłam dziś ze szkoły i lajcik, przynajmniej przez najbliższe 2 tyg. Booze nienawidzę w sobie tego,że co dwa tygodnie obiecuję sobie,że wezmę się za robotę (i to już od października.) a i tak zawsze wszystko zostawiam na ostatnią chwilę no ale cóż poradzić Switched at Birth samo się nie obejrzy, w sumie jakby trochę się zastanowić to poprzez oglądanie tych wszystkich seriali z ABC Family to tez uczę się angielskiego czyli to w sumie, jak pomoce naukowe. Ale tak serio mówiąc to dziś się trochę postarałam, oddałam nawet pracę ekstra, musiałam napisać artykuł co było dla mnie męczarnią bo żadna ze mnie 'dziennikarka' a tym bardziej po angielsku.
A tak apropo seriali to mam nową zajawkę, uczę się języka migowego i strasznie to pokochałam. Kiedyś mi się wydawało,że to takie beznadziejne itd tak migać cały czas a teraz się sama łapię na tym,że jak coś mówię to migam automatycznie plus do tego jest mi to trochę bliski temat ponieważ ja sama mam problem ze słuchem i cieszę się, że ktoś poruszył tą kwestię. Niestety nikt nie podziela mojej zajawki, zresztą jak zwykle, macie tak czasami,że żyjecie w tłumie ludzi a czujecie się całkowicie sami? Bo ja tak.
Dygresja. Czas mi tak szybko leci,że nie nadążam mam tyle do zrobienia odnośnie mojego wyjazdu do Stanów za 2,5 roku a nadal nic nie jest zorganizowane tak, jak powinno. Zdecydowanie muszę rzucić palenie bo zbankrutuję. Druga dygresja, oglądałam wczoraj z moją Joanną 'Nostalgię anioła' i mam straszną rozkminę co do tego filmu. Bo dawno żaden mnie tak nie poruszył.

Historia 14-letniej Susie Salmon, która zostaje zamordowana przez seryjnego mordercę. Zawieszona pomiędzy niebem a ziemią, obserwuje swoich bliskich, próbujących ją odnaleźć.  "




a tak wyglądają moje wykłady z historii literatury angielskiej 


Dygresja, tęsknię za moim kolczykiem w wardze i to by było chyba na tyle.



1 komentarz:

  1. Fajny blog ;)
    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie : http://friendssblogo.blogspot.com/2014/02/konkurs.html ;)

    OdpowiedzUsuń